کول یدک، جامع ترین فروشگاه قطعات کولر گازی و داکت اسپیلت در ایران

خبرنامه

صفحه اصلی » خبرنامه » اطلاعات کولر گازی (اسپلیت) » معرفی بهترین برند های کولر گازی
بهترین برند کولر گازی

معرفی بهترین برند های کولر گازی

فهرست

با فرارسیدن فصل گرما معمولا به‌ دنبال راهی هستیم که بتوانیم محیط آرام و خنکی را برای استراحت خود فراهم کنیم بنابراین انتخاب کولر گازی که از مصرف انرژی کمتری هم برخوردار باشد بهترین گزینه ممکن است در نتیجه باید به‌ دنبال پیدا کردن بهترین برند های کولر گازی باشیم که از مزایای بی‌ شماری برخوردار هستند.

همان‌ طور که متوجه هستید اسپلیت و کولر گازی‌ ها در برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ‌ها ویژگی‌ های خاص خود را دارند به ‌همین علت برای آشنایی بیشتر شما سعی داریم به معرفی بهترین مدل‌ کولر گازی بپردازیم.

کولر گازی جنرال General

 

کولر گازی جنرال General - بهترین برند های کولر گازی

 

از میان بهترین برندهای کولر گازی هایی که در بازار وجود دارند می ‌توان کولر گازی جنرال را معرفی کرد که برای تهویه مطبوع هوا گزینه بسیار مناسبی است. در واقع کولر گازی به‌ عنوان یکی از مهم ‌ترین وسیله ساختمانی معرفی می‌ شود که می ‌تواند برای ایجاد یک محیط مطبوع و متعادل تأثیر بسیار زیادی داشته باشد، همچنین باید بگوییم کولر گازی جنرال به وسیله شرکت توشیبای تایلندی طراحی و تولید می شود که آن‌ ها را از قطعات بسیار محکمی درست خواهند کرد و دارای موتور بسیار کم ‌صدایی هستند.

 اسپلیت های مدل جنرال در مصرف انرژی بسیار مناسب هستند که با توجه به این ویژگی ‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می ‌باشند، از طرفی انواع مختلفی از کولر گازی های جنرال در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ ها دارای ویژگی ‌های متفاوتی می باشند، بنابراین هنگام خرید انتخاب بسیار سخت می‌ شود اما اگر بتوانید ویژگی ‌های هر کدام از این کولر گازی‌ ها را به‌ درستی بررسی کنید بدون شک انتخاب عالی در انتظار شما است.

برای انتخاب بهترین مارک کولر گازی جنرال باید به ویژگی‌ هایی که دارند توجه داشته باشید. در واقع عوامل مختلفی وجود دارد که می ‌تواند بهترین نوع کولر گازی جنرال را مشخص کند به‌ عنوان مثال یکی از عواملی که تعیین ‌کننده یک کولر گازی مناسب است می ‌توانند متراژ محیط و منطقه جغرافیایی باشد.

به عنوان مثال کولر گازی های جنرال کوچک برای محیط هایی با متراژ پایین و کولر گازی های بزرگ برای محیط هایی با متراژ بالا طراحی کرده اند. اگر زمانی کولر گازی شما خراب شد به ‌راحتی می ‌توانید برای خرید قطعه کولر گازی به بازارهای عمده فروش قطعات مراجعه کنید یا این ‌که با نصاب آن تماس بگیرید که برای درست کردن کولر گازی هماهنگی ‌های لازم را با شما انجام دهد.

کولر گازی او جنرال O’General

 

کولر گازی او جنرال O'General - بهترین برند های کولر گازی

 

کولر گازی اجنرال از دیگر برندهایی است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد و به تولید سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی می ‌پردازد تا به امروز هم به‌ عنوان مشهورترین و بهترین برندها در میان مردم معرفی شده‌ است.

در واقع کولر گازی های اجنرال برای سالن‌ هایی که دارای متراژ بسیار بزرگی هستند گزینه مناسبی می ‌باشد هر چند ممکن است بسیاری از افراد برای ملک هایی که متراژ زیادی دارند از چند کولر گازی استفاده کنند، اما اجنرال می ‌تواند جوابگوی متراژهای بزرگ هم باشد.

این نوع از کولر گازی دمای منزل را به ‌نحوی تنظیم می‌ کند که از ۱۰ درجه سانتی ‌گراد پایین نیاید، بنابراین حتی اگر محیط خالی از افراد باشد خیلی سرد نمی ‌شود. یکی از مهم ‌ترین سوالاتی که معمولا هنگام خرید سیستم سرمایشی برای بسیاری از افراد پیش می ‌آید این است که آیا هنگام تعمیر کولر گازی می ‌توانید شخصا آن را تعمیر کنیم که تحت این شرایط باید بگوییم که شما می ‌توانید با فردی مشورت کنید و برای خرید قطعه مورد نظر به بازار مراجعه کنید که به فروش عمده قطعات کولر گازی می‌ پردازند.

از ویژگی های کولر گازی اجنرال می ‌توان به تنوع در طرح‌ های آن، ریموت کنترل، بازدهی زیاد، سیستم سرمایشی و گرمایشی قدرتمند و فیلتر تصفیه هوا اشاره کرد.

کولر گازی سامسونگ Samsung

 

کولر گازی سامسونگ Samsung - بهترین مارک کولر گازی

 

سامسونگ یکی از مطرح ترین برندهای است که به تولید و ارائه محصولات خانگی برقی می ‌پردازد، بنابراین اگر به‌ دنبال یک سیستم سرمایشی مناسب هستید می‌ توانید بخرید کولر گازی سامسونگ بپردازید که به ‌راحتی می‌ توان آن را در فضای منزل و دفاتر استفاده کرد.

این شرکت در واقع برای کاهش انرژی و آلودگی هوا تلاش بسیار زیادی را انجام داده و توانسته کولر گازی مناسبی را با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار دهد. با توجه به بررسی هایی که صورت ‌گرفته می‌ توان گفت کولر گازی سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و فناوری ‌های جدیدی را هم در اختیار مردم قرار می دهد، همچنین با توجه به کیفیت بالا نباید نگران پیدا کردن بازار فروش عمده قطعات کولر گازی باشید به این دلیل که به ندرت دچار آسیب می شوند.

این نوع از کولر ها دارای ویژگی‌ هایی چون قابلیت شستشو، کنترل هوشمند و فیلترهای هوای با کیفیت می ‌باشند و از زیبایی خاصی هم برخوردار هستند. لازم به ذکر است که بگوییم کولر گازی سامسونگ با توجه به این‌ که دارای فناوری‌ های پیشرفته است از کارایی بسیار بالایی برخوردار می ‌باشد و می ‌تواند در مدت زمان بسیار کمی دمای محیط را خنک کند.

به طور کلی کولر گازی سامسونگ صدای بسیار کمی دارد و می ‌توان از طریق تلفن همراه یا اینترنت به کنترل آن دسترسی داشت از طرفی از گارانتی طولانی ‌مدتی هم برخوردار است که همین مورد نشان ‌دهنده بهترین برند کولر گازی می‌ باشد و می‌ تواند اعتماد مردم را بدست آورد.

کولر گازی ال جی LG

 

کولر گازی ال جی LG - بهترین مدل کولر گازی

 

ال جی به ‌خاطر این ‌که از بهترین و برترین سازندگان محصولات الکترونیکی در سطح جهان می‌ باشد توانسته کولر گازی‌ هایی را با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد، اما دقت داشته باشید که قیمت بیشتری هم نسبت‌ به برندهای دیگر دارد.

کولرگازی ال جی در لیست بهترین برندهای کولر گازی واقع شده که دارای سیستم قدرتمند اینورتر است که کارایی بسیار بالایی دارند، در واقع سیستم اینورتر برای واکنش نشان دادن سریع کمپرسور تعبیه می شود تا بتواند خیلی سریع دمای محیط را خنک کند و بعد از این‌ که دمای هوا به میزان مطلوب خود رسید کمپرسور با سرعت پایین‌ تری همچنان به‌ کار خود ادامه می‌ دهد، بنابراین مصرف برق کمتر خواهد شد.

کولر گازی های ال جی را به‌ نحوی طراحی کرده‌ اند که خروجی هوا برای تأمین هوایی خوب و متعادل طراحی ‌شده حتی و با وجود این‌که پره‌ های عمودی و ۴ چهار جهته در کولر گازی LG وجود دارد می ‌تواند دمای محیط را در عرض یک دقیقه به ۷ درجه سانتی ‌گراد برساند بدون این ‌که هزینه برق اضافی را ایجاد کند.

کولر گازی میتسوبیشی Mitsubishi

 

کولر گازی میتسوبیشی Mitsubishi - بهترین برند کولر گازی

 

هنگام انتخاب کولر گازی مناسب برای محیط مورد نیاز خود ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا در صورت خرابی سیستم سرمایشی می ‌توان با رفتن به بازار قطعات کولر گازی وسیله مورد نیاز را خریداری کرد؟

در واقع باید بگوییم که میتسوبیشی از برندهایی است که دارای متریال‌ های بسیار مرغوب می باشد و با توجه به کیفیت بالایی که محصولات آن دارد می ‌توان مطمئن بود که قطعات آن دچار مشکل نمی‌ شود، اما حتی در صورت ایجاد مشکل به‌ راحتی می‌ توانید به تعمیر آن بپردازید.

در مورد کولر گازی میتسوبیشی باید بگوییم که یکی از برندهایی است که با قابلیت ظرفیت‌ های متفاوتی از ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ در بازار وجود دارد و به سیستم پیشرفته تصفیه هوا هم مجهز است. میتسوبیشی که یکی از بهترین مارک کولر گازی در دنیا است دارای فیلتر گیاهی کاتیشن می باشد از طرفی می‌ توانید آن را به‌ راحتی از راه دور کنترل کنید و حتی بعد از قطع شدن جریان برق هم قابلیت روشن شدن اتوماتیک را دارد.

 لازم به ذکر است که بگوییم کولر گازی میتسوبیشی دارای سیستم مجهز به محافظ فلزی برد الکترونیکی می ‌باشد و از دیگر ویژگی ‌های آن می ‌توان تمیزکاری آسان را نام برد یعنی بدون این‌ که نیاز به هیچ ابزاری داشته باشید به‌ راحتی می ‌توانید خروجی هوای آن را تمیز کنید.

کولر گازی هایسنس  Hisense

 

کولر گازی هایسنس  Hisense - بهترین کولر گازی

 

کولر گازی هایسنس نسبت دیگر برندهایی است که محصولات خود را با کیفیت مناسبی در اختیار استفاده کنندگان قرار می ‌دهد و دارای قیمت نرمالی می ‌باشد بخصوص افرادی که به‌ دنبال یک کولر گازی اقتصادی هستند می‌ توانند هایسنس را انتخاب کنند.

این محصول ساخت کشور چین است و به عنوان بهترین مارک کولر گازی آن را معرفی می کنند. در واقع کمپرسی که برای این محصول در نظر گرفته‌ اند روتاری و اینورتر می‌ باشد. کولر گازی هایسنس را می‌ توانید در انواع مختلفی چون دیواری، داکت اسپلیت، سقفی و ایستاده خریداری کنید که از طراحی ‌های متنوعی برخوردار هستند.

یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ ترین کولر گازی اینورتردار می ‌باشد که در مصرف انرژی صرفه‌ جویی زیادی انجام می ‌دهد.

اگر بخواهیم در مورد مزایای کولر گازی هایسنس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که دارای فیلتر قابل شستشو است و قابلیت سرمایشی و گرمایشی مناسبی را ارائه می ‌دهد، همچنین با آب ‌و هوای معتدل سازگار است.

لازم به ذکر است که بگوییم این سیستم سرمایشی سیستم تهویه هوای هوشمندی برخوردار است که در فضاهای بسته می‌ توانند هوای تمیز و تازه را به محیط داخلی وارد کند و با توجه به فن های با کیفیتی که دارد کاملا آرام و بی‌ صدا می‌ باشند.

کولر گازی تراست Trust

 

کولر گازی تراست Trust - بهترین کولر گازی ها

 

برای این که بتوانید یک سیستم سرمایشی مناسب را برای محیط مدنظر خود خریداری کنید باید قبل ‌از هر چیزی اطلاعات مناسبی را از آن بدست آورید. در واقع کولر گازی به‌ عنوان یکی از کاربردی ‌ترین و مهم‌ ترین اسپلیت ها معرفی می ‌شود که تمامی محیط ها به آن نیاز دارند، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب بهترین برند کولر گازی تمامی برندهای موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهید.

کولر گازی تراست از فناوری‌ هایی روزی برخوردار است و با توجه به سیستمی که برای آن استفاده کرده اند در فصل سرما و گرما قابل استفاده است. این کولر گازی را می ‌توانید در مناطق جغرافیایی مختلفی مورد استفاده قرار دهید، بنابراین در هر نوع  آب ‌و هوایی زندگی می کنید می ‌توانید آن را برای منزل یا محیط کاری خود انتخاب کنید.

در مورد کولر گازی تراست باید بگوییم که چین به فروش عمده قطعات کولر گازی به کشور ایران می پردازد و در نهایت آن را مونتاژ می کنند، از طرفی توانسته است موفقیت‌های بسیاری را در تولیدات خود بدست آورد. شما با خرید این محصول می ‌توانید در فصل سرما و گرما با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

از مهم‌ ترین مزایای کولر گازی تراست می ‌توان کیفیت بالای قطعات آن را نام برد، در واقع هنگام خرید کولر گازی دیگر نگران خرید قطعه کولر گازی در صورت خرابی آن نخواهید بود، چرا که برای مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند.

کولر گازی زانتی Zaneti

 

کولر گازی زانتی Zaneti - محبوب ترین برند های کولر گازی

 

یکی از بهترین برندهایی که به ارائه کولر گازی می ‌پردازد زانتی می‌ باشد که در کشور چین تاسیس شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین مجهز به پنل داخلی قابلیت پرتاب باد به جهت‌ های مختلف می‌ باشد که می‌ توان در فصل ‌های گرم سال از آن به‌ عنوان یک وسیله خنک کننده استفاده کرد.

در واقع این نوع از کمپرسورها گردش ۳۶۰ درجه ای دارند که عمل مکش را بهتر انجام خواهند داد و دقیقا برعکس کمپرسور پیستونی، برق کمتری هم برای آن ‌ها نیاز است.

بر روی دستگاه کولر گازی زانتی دکمه ‌ای به اسم توربو وجود دارد که اگر آن را فعال کنیم حدود 5 دقیقه به‌ صورت مداوم کار می ‌کند و بعد از آن به حالت اولیه خود باز می‌ گردد، همچنین استفاده از فیلتر بهداشتی، طراحی زیبا و قیمت مقرون ‌به‌ صرفه باعث شده که به عنوان یکی از بهترین برند های کولر گازی معرفی شود.

کولر گازی زانتی در سال ‌های گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشت و با توجه به قیمت مناسبی که دارد توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب می کند. اگر بخواهیم در مورد مزایای کولر گازی زانتی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که دارای کمپرسور روتاری می ‌باشد که بازدهی بسیار بالایی دارد و فضای بسیار کمی را هم اشغال می ‌کند.

کولر گازی ایوولی Evvoli

 

کولر گازی ایوولی Evvoli - بهترین های کولر گازی

 

ایوولی در میان لیست بهترین مارک کولر گازی در سراسر دنیا قرار دارد که می‌ توانید انواع مختلفی از آن چون دیواری، سقفی، پرتابی و چند منظوره را برای محیط مورد نظر خود خریداری کنید. این کولر گازی از کارایی بسیار بالایی برخوردار است به این صورت که صدای کمی دارد و قابلیت اتصال به شبکه‌ های هوشمند را هم دارا می ‌باشد.

با توجه به قدرت خنک کنندگی که کولر گازی ایوولی دارد می ‌تواند فضاهای بزرگ را به ‌راحتی متعادل کند و در فصل‌ های گرم سال برای خنک کردن تمامی فضاها می‌ توان از آن استفاده کرد. کولر گازی با توجه به این‌ که ار سیستم اینورتر برخوردار است مصرف انرژی را بسیار کاهش می‌ دهد، بنابراین در مصرف برق هم صرفه‌ جویی به عمل خواهد آمد، همچنین باید بگوییم که از فیلترهای قابل شستشو برخوردار است و قابلیت تصفیه هوای بیرون را دارا هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اﻣﮑﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس
ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان پرداخت در محل
۷ روز ﻫﻔﺘﻪ، ۲۴ ﺳﺎﻋﺘﻪ
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

اگر قطعه مورد نظر خود را پیدا نکردی عکس شو داخل درخواست قطعه بارگذاری کن تا کارشناسان ما کمک کنند.
برای خرید کمک می خوای؟
خانه
فروشگاه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید