کول یدک، جامع ترین فروشگاه قطعات کولر گازی و داکت اسپیلت در ایران

خبرنامه

صفحه اصلی » خبرنامه » اطلاعات کولر گازی (اسپلیت) » معرفی انواع کولر گازی (اسپلیت)
انواع کولر گازی (اسپلیت)

معرفی انواع کولر گازی (اسپلیت)

فهرست

یکی از سیستم هایی که درمنازل و محل کار افراد استفاده می شود کولر گازی می باشد که وظیفه تهویه هوا و مطبوع سازی هوای فضای مورد نظر را دارند. امروزه انواع کولر گازی در بازار موجود شده است که در ادامه توضیحات مفیدی را در این باره ارائه داده ایم. این سیستم ها از دو تکه جدا از هم تشکیل شده است که با تولید گرما و یا سرما به آسایش دمای فضا کمک می کند. بر خلاف اسم گازی که بر روی این سیستم گذاشته شده است این کولر ها با استفاده از نیروی الکتریکی کار می کنند. واقعه تبرید باعث ایجاد سرما در این کولر ها می شود و می توان گفت کارکرد این سیستم ها مانند یخچال می باشد. کولر های گازی هوای داخل فضا را گرفته و دفع می کنند و به جای آن هوای تازه را وارد فضا می کنند. مدل های کولر گازی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای مشخصه های متفاوت و متناسب با هر فضایی طراحی شده است.

انواع کولر گازی براساس مصرف انرژی:

 

انواع کولر گازی براساس مصرف انرژی

 

انرژی مصرفی برای تولید هوای مطبوع در هر فضایی به مساحت، نور گیری، آب و هوا و دیگر شرایط وابسته است. به همین دلیل برای هر فضایی انواع کولر گازی با توان مصرفی متناسبی لازم است. در ادامه شما را با مدل های کولر گازی با توان مصرفی متفاوت آشنا می کنیم. همچنین قطعات مختلف و تمام اطلاعاتی که باید برای خرید قطعات کولر گازی داشته باشید را به شما می دهیم.

کولر گازی اینورتر دار

شاید شما نیز زمانی که تصمیم به خرید کولر و یا خرید وسایل کولر گازی گرفته اید از فروشندگان این محصول کولر گازی اینورتر دار را زیاد شنیده باشید؛ اما اطلاعات کافی در این باره نداشته باشید. کولر گازی اینورتر دار در حقیقت همان کولر گازی هایی هستند که حداقل مصرف انرژی را دارند و به کولر گازی های کم مصرف معروف هستند. تفاوتی که در این کولر ها دیده می شود این است که موتور این کولر ها از همان ابتدا بر روی دور بالا کار نمی کند؛ زیرا این کار انرژی زیادی را صرف می کند تا یک فضای بزرگ را خنک کند. بلکه کولر گازی های اینورتر دار در ابتدا به نرمی و آرامی کار کرده و آهسته آهسته به اوج مصرف خود می رسند. این کار باعث می شود تا این سیستم ها انرژی کم تری مصرف شده و کم ترین نیروی برق ممکن را مصرف کنند. زمانی که دمای فضای شما به دمای مورد نظر رسید این سیستم دور موتور خود را کاهش خواهد داد و بعد از گرم شدن هوا دوباره سرعت کمپرسور افزایش می یابد.

سیستم اینورتر با تنظیم سرعت کمپرسور، میزان سرمایش تولیدی را با توجه به نیاز محیط تنظیم می‌کند. برخلاف کولرهای گازی معمولی که کمپرسور آن‌ها به صورت مداوم روشن و خاموش می‌شود، کمپرسورهای اینورتر دار به صورت پیوسته کار می‌کنند و تنها سرعت آن‌ها تغییر می‌کند. این امر باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود.

مزایای استفاده از کولر گازی اینورتر دار

کاهش مصرف انرژی

یکی از بزرگترین مزایای کولرهای گازی اینورتر دار، کاهش قابل توجه مصرف انرژی است. با توجه به این که کمپرسور به طور پیوسته کار می‌کند و نیازی به روشن و خاموش شدن مکرر ندارد، انرژی کمتری مصرف می‌شود.

عملکرد بی‌صدا

کمپرسورهای اینورتر دار به دلیل کارکرد پیوسته و بدون نیاز به تغییرات شدید در سرعت، بسیار کم‌صدا تر از کولرهای معمولی هستند. این امر باعث می‌شود که محیط خانه یا محل کار شما آرام‌تر و راحت‌تر باشد.

طول عمر بیشتر دستگاه

با توجه به اینکه کمپرسورهای اینورتر دار به طور پیوسته و با سرعت کمتر کار می‌کنند، سایش قطعات کاهش می‌یابد و این امر باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود.

کنترل دقیق دما

کولرهای گازی اینورتر دار قادر هستند دما را با دقت بسیار بالاتری نسبت به کولرهای معمولی تنظیم کنند. این امر باعث افزایش راحتی و رضایت کاربران می‌شود.

معایب کولر گازی اینورتر دار

هزینه اولیه بالا

یکی از معایب اصلی کولرهای گازی اینورتر دار، هزینه اولیه بالاتر نسبت به مدل‌های معمولی است. با این حال، این هزینه‌ها با توجه به کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید دستگاه در طول زمان جبران می‌شود.

نیاز به نگهداری منظم

کولرهای گازی اینورتر دار نیاز به نگهداری و سرویس‌های دوره‌ای بیشتری دارند تا عملکرد بهینه خود را حفظ کنند. این امر می‌تواند باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شود.

کولر گازی بدون اینورتر (معمولی)

نداشتن اینورتر در این سیستمها باعث می شود تا  موتور این نوع کولر گازی ها از همان ابتدا تمام توان خود را گذاشته تا بتوانند دمای فضا را به دمای مورد نظر شما برسانند. زمانی که این سیستم تهویه مطبوع احساس کند که به دمای مورد نظر رسیده است به طور کامل خاموش می شود. این عملکرد باعث می شود تا این کولر گازی ها از ابتدا تمام توان خود را گذاشته و بیش ترین میزان برق مصرفی خود را استفاده کنند. هر بار خاموش و روشن شدن این دستگاه باعث می شد تا میزان زیادی نیروی الکتریکی مصرف شود. عدم وجود اینورتر در انواع کولر گازی بدون اینورتر باعث می شود موتور این دستگاه ها تا جایی که توان دارد کار کرده و عملکرد موتور به گونه ای غیر قابل کنترل باشد. این موضوع همچنین باعث ایجاد آلودگی های صوتی نیز می شود. به دلیل این که این کولر ها تا زمانی که روشن هستند با تمام توان خود کار می کنند و سر و صدای زیادی را هم ایجاد می کنند. با توجه به این که این کولر ها با استفاده از برق یا همان نیروی الکتریکی کار می کنند و با این تفاسیر که در زمان کار کردن تمام نیروی خود را برای مصرف برق و خنک کردن فضا می گذارند باید توقع هزینه های سنگینی برای قبض برق خود باشید.

مقایسه کولر گازی اینورتر دار با کولرهای معمولی

مصرف انرژی

کولرهای گازی اینورتر دار به طور متوسط 30 تا 50 درصد کمتر از کولرهای معمولی انرژی مصرف می‌کنند. این امر باعث کاهش هزینه‌های برق و حفظ منابع طبیعی می‌شود.

کارایی و عملکرد

کولرهای اینورتر دار به دلیل کنترل دقیق‌تر دما و عملکرد پیوسته کمپرسور، کارایی بیشتری دارند و می‌توانند محیط را سریع‌تر و به صورت یکنواخت‌تر خنک کنند.

هزینه‌ها و بازگشت سرمایه

اگرچه هزینه اولیه کولرهای اینورتر دار بیشتر است، اما کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید دستگاه می‌تواند باعث بازگشت سرمایه در طولانی مدت شود.

انواع کولر گازی بر اساس کاربرد و عملکرد:

 

انواع کولر گازی بر اساس کاربرد و عملکرد

 

کاربرد کولر گازی ها با یکدیگر یکسان نیست بلکه هر فضایی نیازمند سیستمی با توان مناسب و انتقال هوای مناسبی می باشد. از این بابت مدل های مختلفی از کولر گازی طراحی شده است تا هر کاربری بتوانند بهترین و ایده آل ترین مدل را برای خنک کردن فضای خود استفاده کند. لازم است بدانید که امروزه با رواج این کولر ها در بین مردم خرید لوازم جانبی کولر گازی کار راحت تری شده است. در ادامه به توضیح کاربرد ها و توانایی انواع مدل های کولر گازی پرداخته ایم.

کولر گازی دیواری (اسپلیت)

 

کولر گازی دیواری (اسپلیت)

 

یکی از انواع کولر گازی ها نوع دیواری آن است که در فضا های مختلفی از جمله منازل مسکونی، اداره ها، فضا های تجاری، آموزشی و… می توان از آن استفاده کرد. اگر فضای شما زیادی بزرگ و یا کوچک است اصلا نگران نباشید؛ زیرا کولر گازی دیواری دارای توان و قدرت های متفاوتی می باشد. شما با توجه به مساحت فضای خود می توانید با گرفتن مشاوره از متخصصین در این زمینه اسپلیت مناسبی را برای فضای مورد نظرخود تهیه نمایید. بی توجهی به این موضوع باعث می شود تا با خرید اسپلیت نا مناسب شما از شرایط آسایش دور شوید.

کولر گازی داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی)

 

کولر گازی داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی)

 

کانال هایی که برای منتقل نمودن هوای تولید شده توسط این مدل کولر گازی استفاده می شود باعث شده است که کاربرد بیش تری داشته باشد. کولر گازی داکت اسپلیت مناسب فضا های مسکونی و کاری می باشد که باید همزمان چند فضا را خنک یا گرم کنند. کانال های این مدل کولر گازی ممکن است از متریال هایی مانند گالولنیزه، پلی یورتان و… باشد. در این سیستم دیگر شما یک دستگاه دیواری که قابلیت مشاهده داشته باشد را ندارید بلکه سیستمی که برای شما تولید هولی گرم یا سرد می کند قابل مشاهده نیست.

کولر گازی کاستی (سقفی)

 

کولر گازی کاستی (سقفی)

 

کولر گازی کاستی و یا کولر گازی های سقفی با استفاده از تاسیسات مخصوص در داخل سقف قرار می گیرند. تنها چیزی که از این کولر گازی ها قابل مشاهده است دریچه های سقفی می باشد که باید در قسمت های مناسبی از سقف قرار گیرند تا بتوانند به خوبی هوا رسانی را انجام دهند. توجه داشته باشید که برای خرید وسایل کولر گازی حتما باید به یک متخصص مراجعه کنید.

کولر گازی پنجره ای

 

کولر گازی پنجره ای

 

انواع کولر گازی پنجره ای از جمله کولر های قدیمی تر هستند که در ایام قدیم بیش تر در مناطق شرجی مانند شمال و جنوب ایران استفاده می شد. دریچه این کولر ها مانند پنجره ای است که معمولا ورودی آن ها از قسمت پنجره فضای مورد نظر خواهد بود. قسمت جلویی این مدل کولر گازی ها که منتقل کننده هوای خنک است در داخل فضا و باقی قسمت ها در فضای خارجی قرار می گیرد. این مدل کمی قدیمی تر از سایر مدل های کولر گازی می باشد اما هنوز کاربرد های خود را در فضا ها دارند.

کولر گازی مرکزی

 

کولر گازی مرکزی

 

کولر گازی مرکزی دارای ساختار پیچیده تری نسبت به دیگر کولر گازی ها می باشند. این کولر ها می توان برای خنک کردن و یا گرم کردن فضا مورد استفاده قرار گیرد. کولر گازی مرکزی نیز دارای یک کمپرسور می باشد و دریچه هایی در داخل فضا دارد که های تولید شده توسط سیستم را به داخل خانه منتقل می کند. اگر زمانی کولر شما به مشکل خورد می توانید با خرید قطعات کولر گازی که مورد نیاز شما است و به کمک یک متخصص به راحتی آن را تعمیر کنید.

کولر گازی پرتابل

 

کولر گازی پرتابل

 

این مدل کولر گازی سیار است و می توان به راحتی آن را توسط چرخ هایی که در زیر این سیستم ها تعبیه شده است جا به جا نمود. تنها نکته ای که در جا به جایی این کولر ها لازم است در نظر بگیرید این است که دریچه ای مانند پنجره برای تخلیه هوای گرم از این دستگاه باید وجود داشته باشد. زیرا هوایی که از این سیستم ها تخلیه می شود هوای گرمی است که باید در فضای خارجی تخلیه شود. این هوا توسط کانال هایی که به کولر گازی متصل است رو به بیرون تعبیه می شود.

کولر گازی هوشمند

 

کولر گازی هوشمند

 

اگر قصد دارید در فضای خود تغییرات دمایی را ایجاد نمایید؛ حال چه این تغییرات در جهت خنک کردن فضا باشد و یا  در جهت گرم کردن و همچنین اگر قصد دارید کیفیت هوای موجود در فضا را افزایش دهید انواع کولر گازی های هوشمند بهترین گزینه های شما خواهند بود. قیمت کولر گازی های هوشمند شاید کمی بالا باشد؛ اما با توجه به این که وجود اینورتر در این دستگاه های از مصرف بی رویه انرژی الکتریکی جلوگیری می کند می تواند برای شما در طولانی مدت صرفه اقتصادی داشته باشد. با خرید این کولر گازی ها دیگر لازم نیست نگران قبض برق خود باشید؛ زیرا مصرف نیروی الکتریکی در این دستگاه ها کنترل شده و حداقلی می باشد.

کولر گازی ایستاده

 

کولر گازی ایستاده

 

مدل های کولر گازی ایستاده معمولا از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است. قسمت داخلی کولر گازی همان طور که از نام آن مشخص است به شکل ایستاده در داخل فضای شما قرار می گیرد. قسمت دوم نیز کمپرسور آن است که در فضای خارجی مناسبی باید قرار داده شود. یکی از مزیت های کولر گازی ایستاده این است که دیگر نیاز به نصب بر روی دیوار نداشته و می توانید در جای مناسب به راحتی آن را قرار دهید. خرید لوازم کولر گازی و نصب آن در این دستگاه ها کار نسبتا آسان تری نسبت به سایر مدل های کولر گازی می باشد.

کولر گازی ژئوترمال

 

کولر گازی ژئوترمال کولر گازی ژئوترمال چیست نحوه عملکرد کولر گازی ژئوترمال

 

کولر گازی ژئوترمال نیز از آن دسته کولر گازی هایی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته ای است. این کولر گازی ها برای نصب نیاز به تخریب قسمت هایی از کف فضای شما را دارند زیرا در نصب آن ها از فناوری زمین گرمایی استفاده می شود. از این دستگاه های تهویه مطبوع می توان در زمستان و تابستان استفاده نمود.

کولر گازی هیبریدی (دو گانه سوز)

 

کولر گازی هیبریدی (دو گانه سوز) کولر گازی هیبریدی (دو گانه سوز) چیست نحوه عملکرد کولر گازی هیبریدی (دو گانه سوز)

 

نوع دیگری از کولر گازی ها که برای تهویه هوای فضا استفاده می شود کولر گازی هیبریدی و یا دوگانه سوز است که برای به کار افتادن نیاز به سوخت های فسیلی دارد. این کولر ها معمولا دارای پمپی برای افزایش عملکرد هستند؛ این پمپ زمانی روشن می شوند که عملکرد نرمال آن ها برای خنک و یا گرم نمودن فضا مناسب نباشد و نیاز به توان بالایی داشته باشند.

نحوه کارکرد کولر گازی هیبریدی

کولرهای گازی هیبریدی به روش‌های مختلفی کار می‌کنند:

  • فرآیند سرد کردن: گاز در کمپرسور فشرده شده و از طریق کندانسور به مایع تبدیل می‌شود. سپس در اواپراتور تبخیر شده و هوای سرد تولید می‌شود.
  • فرآیند گرم کردن: در زمستان، عملکرد دستگاه به نحوی تغییر می‌کند که هوای گرم تولید شود.
  • نقش سیستم کنترل: سیستم کنترل با استفاده از حسگرها و مدارهای الکترونیکی، دمای محیط را تنظیم می‌کند.

انواع کولر گازی بر اساس نوع کمپرسور:

 

انواع کولر گازی بر اساس نوع کمپرسور

 

صنعت ساخت تا به حال سه نوع کمپرسور برای انواع کولر گازی ساخته و در حال استفاده از آن می باشد. از آن جایی که کولر گازی ها امروزه بیش تر از گذشته در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرد تصمیم گرفته ایم که درباره کمپرسور های مورد استفاده در این سیستم ها نیز توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. مطالعه این توضیحات می تواند به انتخاب بهتر و هوشمندانه تر شما کمک کند.

کمپرسور پیستونی (رفت و برگشتی) کولر گازی Reciprocating Compressor

 

کمپرسور پیستونی (رفت و برگشتی) کولر گازی Reciprocating Compressor

 

در این نوع سیستم کولر گازی پیستونی در داخل سیلندر تعبیه شده است تا فشردن گاز مبرد در آن اتفاق بیوفتد. کمپرسور پیستونی کولر گازی به کمپرسور های رفت و برگشتی نیز معروف هستند. یکی از معایب این سیستم ها که باید گفته شود وزن سنگین آن است. علاوه بر آن از مزایای آن نیز می توان به همخوانی این کمپرسور با انواع گاز مبرد اشاره کرد.

کمپرسور اسکرال (مارپیچی) کولر گازی Scroll Compressor

 

کمپرسور اسکرال (مارپیچی) کولر گازی Scroll Compressor

 

کمپرسور مارپیچی و یا اسکرال از جمله دیگر کمپرسور های در نظر گرفته شده برای انواع کولر های گازی می باشد. مارپیچی به صورت متحرک و مارپیچ دیگر به شکل ساکن در این سیستم ها قرار دارد که ترتیب این حرکت موجب ایجاد فشار می شود. صدای خیلی کم این سیستم از جمله خوبی های این نوع کمپرسور ها می باشد که می توان به آن اشاره نمود.

کمپرسور روتاری کولر گازی Rotary Compressor

 

کمپرسور روتاری کولر گازی Rotary Compressor

 

تیغه هایی در این دستگاه تعبیه شده است که به شکل دورانی در حال حرکت کردن هستند. حرکت این تیغه ها باعث ایجاد مکش و انجام تهویه هوا می شود این موضوع باعث شده تا این نوع کمپرسور با نام کمپرسور موشکی نیز شناخته شود. مصرف نیروی الکتریکی در این مدل از کمپرسور به حداقل ممکن رسیده است که در پی آن هزینه قبوض برق شما نیز به صورت حداقلی خواهد بود. سر و صدای پایین نیز از دیگر مشخصه هایی است که جزو مزیت های این دستگاه ها به شما می رود. در صورت بروز خرابی برای هر قطعه می توانید با خرید لوازم جانبی کولر گازی هر مشکل به وجود آمده را بر طرف نمایید.

انواع کولر گازی بر اساس ظرفیت:

 

انواع کولر گازی بر اساس ظرفیت

انواع کولر گازی بر اساس توان

 

ظرفیت انواع کولرگازی تعیین کننده این است که هر فضایی به توان مناسبی از کولر گازی ها نیاز دارد. توان لازم برای فضای شما بستگی به موارد مختلفی از جمله مساحت و… دارد که قبلا درباره آن صحبت کرده ایم. معمولا مهم ترین و اثر گذار ترین فاکتور و مشخصه برای استفاده از کولر گازی ها مساحت است. هر چه فضای بزرگ تری داشته باشید نیازمند مدل های کولر گازی با توان و قدرت بالا تری خواهید بود. در ادامه توان های در نظر گرفته شده برای کولر گازی ها را نام خواهیم برد. در خرید لوازم جانبی کولر گازی حتما باید به توان کولر گازی خود نیز توجه داشته باشید.

·       کولر گازی 4000

اگر برای اتاق خواب خود و یا اتاق کار خود نیاز به یک کولر گازی دارید ما به شما مدل های کولر گازی با توان 4000 را پیشنهاد می دهیم. البته این توان در صورتی مناسب شما خواهد بود که مساحت اتاق شما تا حداکثر 9 متر مربع بوده باشد.

·       کولر گازی 5000

اگر فضای مسکونی و یا اداری شما تا 10 متر مربع باشد باید از کولر گازی با توان 5000 استفاده کنید تا بتوانید به خوبی فضای خود را گرم و یا خنک کنید. استفاده از کولر گازی هایی با توان بالا تر و یا کم تر می تواند مشکلاتی را برای شما به وجود آورد.

·       کولر گازی 6000

اگر فضایی مانند یک کلاس درس با مساحت حدود 10 متر مربعی را داشته باشد که دارای پنجره های نور گیر می باشد پیشنهاد ما به شما انواع کولر گازی با توان 6000 است. این مدل می تواند ایده آل ترین سیستم تهویه مطبوعی باشد که می توانید برای خود تهیه کرده و از استفاده آن لذت ببرید.

·       کولر گازی 7000

کولر گازی ها با توان مصرفی 7000 مناسب فضا هایی است که مساحت آن ها به 20 متر نمی رسد. اگر این مدل کولر گازی را دارید اما مشکل فنی برای آن پیش امده است می توانید با خرید وسایل کولر گازی مورد نیاز به راحتی آن را تعمیر کنید.

·       کولر گازی 8000

اگر فضایی حدود 20 تا 25 متر مربع دارید از کولر گازی 8000 استفاده کنید. این کولر گازی ها به خوبی می تواند تهویه مطبوع فضای شما را انجام دهد و انتظار شما را از بابت تهویه هوا و تغییرات دمایی دلخواه شما حاصل نماید. این مدل از کولر گازی مناسب فضا های کوچکی می باشد تا بتواند به خوبی تمام نقاط فضا را خنک کند.

·       کولر گازی 9000

مدل های کولر گازی با توان 9000 می تواند فضای شما را تا 25 متر پاسخگو باشد. پس توصیه می کنیم اگر فضای شما از 25 متر مربع بیش تر بود از کولر گازی با توان مصرفی بالا تری استفاده کنید. زیرا کولر گازی 9000 برای مساحت بیش تر جواب گو نیست و نمی تواند دمای فضا را طبق خواسته و انتظارات شما  فراهم کند.

  • کولر گازی 10000

اگر مساحت فضای خود را می دانید و فضای شما 30 متر مربع را گذرانده است پس بهتر است از کولر گازی با توان 10000 استفاده کنید. این گونه می توانید به خوبی و سریع تر به آسایش دمایی مورد نظر خود برسید. در نظر نگرفتن مساحت فضا هنگام خرید کولر گازی می تواند هزینه بیهوده ای را برای شما به بار آورد. پس برای جلوگیری از این موضوع باید مساحت و توان لازم و مناسب کولر گازی را بدانید.

·       کولر گازی 12000

اگر فضایی دارید که دارای چند اتاق می باشد یا فضایی با مساحت حدود 37 متر مربع دارید می توانید از کولر گازی 12000 استفاده نمایید. حتما توجه داشته باشید که اگر کولر شما به قطعه ای نیاز داشت آن را با خرید لوازم جانبی کولر گازی از فروشگاه های مخصوص تهیه کنید.

·       کولر گازی 14000

زمانی که مساحت فضای شما از 40 متر مربع بگذرد شما باید از کولر گازی هایی با توان حداقل 14000 استفاده کنید. خرید کولر گازی با توان کم تر پاسخگوی فضای شما خواهد بود و دمای فضا را به حد آسایش شما نخواهد رساند. پس خریدن توان پایین تر در عمل هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

·       کولر گازی 18000

مدل های کولر گازی با قدرت 18000 مناسب واحد های مسکونی تک خواب و دو خواب با مساحت حداکثر 85 متر می باشد. وجود یک کولر گازی 18000 در یک واحد اداری و یا مسکونی 80 متر مربع به خوبی تمامی فضا ها را خنک می کند. اگر دارای چند فضای مختلف می باشید و قصد خرید یک کولر گازی را دارید ما به شما کولر گازی های داکت اسپلیت را پیشنهاد می کنیم.

·       کولر گازی 21000

اگر مساحت فضای شما از 100 متر مربع تجاوز کند جزو فضا های بزرگی محسوب می شود که باید از مدل های کولر گازی با توان حداقل 21000 استفاده شود تا بتوان به خوبی فضا را خنک نمود. توجه به این موضوعات بسیار حیاتی است و نا دیده گرفتن آن ها می تواند دغدغه و مشکلاتی را به وجود آورد.

  • کولر گازی 24000

امروزه برای واحد های 140 متری می توان از انواع کولر گازی 24000 با خیال راحت استفاده کرد. اگر دارای یک فضای واحد باشید استفاده از کولر گازی اسپلیت برای شما مناسب است اما اگر دارای فضا های متعددی در واحد خود هستید باید از مدل هایی استفاده کنید که بتوانید به خوبی به تمامی فضا ها هوا رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اﻣﮑﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس
ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان پرداخت در محل
۷ روز ﻫﻔﺘﻪ، ۲۴ ﺳﺎﻋﺘﻪ
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

اگر قطعه مورد نظر خود را پیدا نکردی عکس شو داخل درخواست قطعه بارگذاری کن تا کارشناسان ما کمک کنند.
برای خرید کمک می خوای؟
خانه
فروشگاه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید